Corporate Valuation
A Practical Approach with Case Studies
Sorozatcím: Classroom Companion: Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2023
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 5.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031282690
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783031282669
- Terjedelem705 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXVI, 705 p. 180 illus., 166 illus. in color. Illustrations, black & white 584
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book provides students with basic knowledge and advance skills for addressing practical challenges in valuation. First, the book presents financial information as a vital ingredient for performing corporate valuation. Second, the book presents key concepts of value and valuation and basic techniques for cash flow discounting. Third, the book offers an understanding of the reality of valuation, not simply as a numerical subject, as most people tend to think, but as a combination of objective and subjective aspects. Finally, it examines valuation in relation to the linkage between a firm’s objective, management role in value creation, investors’ decisions, and the valuation role of financial information.
This book is designed and presented to make valuation easily accessible while also not diluting the nature of its complexity. To assist in the learning experience, the author provides illustrative case studies using real world data and review questions tocover all concepts. To assist professors, slides, Microsoft Excel illustrations, working data and sample syllabi are available online for download.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I: The Concept of Value, Existence of a Firm, and The Objective Value Maximization.- AN OVERVIEW OF CORPORATE VALUATION.- CORPORATE VALUE CREATION.- TIME VALUE OF MONEY.- SECURITY MARKETS.- Part II: Financial Information as a Source of Valuation Inputs.- OVERVIEW OF FINANCIAL INFORMATION.- THE BASICS OF FINANCIAL STATEMENT ANALYSIS.- PROFITABILITY ANALYSIS.- FINANCIAL LEVERAGE ANALYSIS.- MARKET PERCEPTION ANALYSIS.- FREE CASH FLOWS.- Part III: The Cost of Capital.- OVERVIEW OF CAPITAL STRUCTURE AND COST OF CAPITAL.- THE COST OF EQUITY.- THE COST OF DEBT.- Part IV: Intrinsic Valuation.-
Münchens katholische Akademiker zwischen Räterepublik und Hitlerputsch: Eine konfessionelle Gesellschaftsanalyse
20 322 Ft
19 307 Ft