Content and Language Integrated Learning in South America
Sorozatcím: Multilingual Education; 46;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. március 20.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031529856
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem229 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk VII, 229 p. 16 illus., 3 illus. in color. Illustrations, black & white 547
Kategóriák
Hosszú leírás:
Tartalomjegyzék:
Foreword.- Introduction; Yolanda Ruiz de Zarobe and Darío Banegas.- PART I: Characterization and implementation of CLIL in South America.- CLIL in Argentina: The development of academic vocabulary using a CLIL approach in a literature module in an English language teacher education programme; Marianela Cabral Bettitelli; Celeste Cortés; María Fernanda Piva and María Aurelia Velázquez.- Implementing a CLIL-driven, CLIL-focused course for student-teachers in tertiary education in Brazil; Raul Albuquerque Paraná.- CLIL in Brazil: Revisiting CLIL through critical lens; Antonieta Megale and Fernanda Liberali.- CLIL in Colombia; Conor Keogh, Kathleen A. Corrales and Paige M. Poole.- The reality of CLIL in public schools in Ecuador; Tammy Mercedes Fajardo-Dack; Mónica Patricia Abad Célleri; Juanita Catalina Argudo Serrano and Homero Patricio Cabrera-Tenecea.- Implementing CLIL in Uruguay: Challenges, contradictions and opportunities; Gabriel Díaz Maggioli.- PART II: Teacher education.- CLIL and teacher education in Argentina; María Gimena San Martín.- Desvendando CLIL no Brasil: Course participants' experiences of an online CLIL teacher education programme in the pandemic; Julia Landau, Raul Albuquerque Paraná and María Luisa Pérez Cañado.- Learning R2L approach to teach CLIL: An action research study in initial teacher education programme in Chile; Malba Barahona and Jing Hao.- Teacher education and CLIL in Colombia; Liliana Cuesta Medina and Yolanda Ruiz de Zarobe.- Are Ecuadorian universities preparing EFL teachers for CLIL? Sacred vs. secret stories; Tammy Mercedes Fajardo-Dack; Mónica Patricia Abad Célleri and Juanita Catalina Argudo Serrano.- Becoming a CLIL teacher: Exploring the voices of Uruguayan teachers in preparation; Gabriel Díaz Maggioli and Patricia Carabelli Mari.- Conclusions: Future trends and challenges for the implementation of CLIL in South America; Darío Banegas and Yolanda Ruiz de Zarobe.
Több
New Geographies of Music 1: Urban Policies, Live Music, and Careers in a Changing Industry
17 747 Ft
15 617 Ft