Consumerism in World History
The Global Transformation of Desire
Sorozatcím: Themes in World History;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 37.99
-
18 149 Ft (17 285 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 815 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 334 Ft (15 557 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 149 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, New edition
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2006. február 8.
- ISBN 9780415395878
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem180 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 286 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Peter N. Stearns is Provost and Professor of History at George Mason University. His books include The Other Side of Western Civilization (5th edition, 1999), Childhood in World History (Routledge, 2005) and Gender in World History (2nd edition, Routledge, 2006).
TöbbHosszú leírás:
This second edition of Consumerism in World History draws on recent research of the consumer experience in the West and Japan, while also examining societies less renowned for consumerism, such as those in Africa.
By relating consumerism to other issues in world history, this book forces reassessment of our understanding of both consumerism and global history. Each chapter has been updated and new features now include:
- a chapter on Latin America
- Russian and Chinese developments since the 1990s
- the changes involved in trying to bolster consumerism as a response to recent international threats
- examples of consumerist syncretism, as in efforts to blend beauty contests with traditional culture in Kerala.
With updated suggested reading, the second edition of Consumerism in World History is essential reading for all students of world history.
'This is a clever book.' - Business History Több
Tartalomjegyzék:
1. Before Consumerism Part 1: The Emergence of Consumerism in the West 2. The Emergence of Consumerism 3. The First Causes of Consumerism 4. Consumerism Across the Atlantic: An Early Imitation 5. The Explosion of Consumerism in Western Europe and the United States 6. The Dark Side of Western Consumerism Part 2: Consumerism Goes Global 7. Consumerism in Russia 8. Consumerism in East Asia 9. Consumerism in Africa 10. Consumerism in the Islamic Middle East Part 3: Consumerism Toward the New Century 11. Consumerism in the Contemporary World 12. Conclusion: Who Wins ? Consumerism or Consumers?
Több