• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Consumer Behaviour and the Arts: A Marketing Perspective

    Consumer Behaviour and the Arts by Colbert, François; d’Astous, Alain;

    A Marketing Perspective

    Sorozatcím: Discovering the Creative Industries;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)

    23 404 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2021. szeptember 30.

    • ISBN 9780367207304
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem158 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 290 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 8 Illustrations, black & white; 8 Line drawings, black & white; 5 Tables, black & white
    • 200

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

    Több

    Hosszú leírás:

    Although the literature on marketing of the arts is abundant, very few (if any) full-length works have examined the other side of the coin and closely studied the people who consume the products of the cultural industry.


    This book offers a summary of the knowledge garnered in recent decades by researchers exploring consumer behaviour in arts and culture. Each chapter explores a different aspect of consumer behaviour in the arts by answering the following questions:




    • What do we know about this aspect of consumer behaviour in general?



    • What do we know about this aspect as it relates to the consumption of art works or cultural experiences?



    • What are the practical implications of this knowledge for managers working in the arts?



    • What are the implications for researchers in this field?


    This book fills the need for scientific and practical knowledge about the people who consume arts and culture and will therefore be of particular interest to managers of cultural venues and institutions, to students or teachers in arts management training programs, to researchers in the field, to public policymakers in arts and culture, and to anyone directly or indirectly involved in creating, promoting and distributing artistic and cultural products.



    "Colbert’s and d’Astous’s contribution to understanding consumer behaviour in an Arts and Culture context will be welcomed by arts administrators, arts marketing educators, and arts policy makers everywhere. Getting to the ‘new normal’ will require, more than ever, the kind of in-depth comprehension of factors influencing consumer behaviour that the authors help us to understand." Leighann C. Neilson, Ph.D., Associate Professor, Marketing, Sprott School of Business, Carleton University, Ottawa, Canada

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1 – Introduction 1. Introduction to cultural consumption Part 2 – The psyche 2. Personality and self-concept Part 3 – Experience 3. Perception 4. Learning 5. Attitudes and affective states 6. Decision making Part 4 – The social environment 7. Reference groups, culture and subcultures Part 5 – Conclusion 8. Marketing, the arts and culture

    Több