Conceptual Shifts and Contextualized Practices in Education for Glocal Interaction
Issues and Implications
Sorozatcím: Intercultural Communication and Language Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2017. november 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811064203
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem245 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 5089 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VII, 245 p. 16 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book employs the realm of English Language Teaching (ELT) as a discursive point of departure to explore how individuals, groups, entities and institutions apprehend, embrace, deal with, manipulate, problematize and resist glocal flows of people, ideas, information, goods, and technology. It apprehends and attends to tensions arising from the fluidly local-global construction and negotiation of borders of identity and interaction within a diverse array of contexts and English education therein. These tensions, whether conceptual or pedagogical, may arise in and through governmental and institutional policymaking, teacher training, or curriculum and materials development, and in the learning experience both within and beyond the classroom, as teachers and students engage with course content and each other.
Apprehends the discursive field of ELT as a site of local-global tension relating to who individuals “are,” and “can” and/or “should” be or become, in and beyond the classroom
Explores divergent critical conceptualizations of, and approaches to, the discursive limitation and/or elimination of space for being and becoming in ELT and the context/s in which it is constructed
Attends to the contextualized, glocal negotiation of identity and interaction in practice
Tartalomjegyzék:
"Introduction: Conceptualizing and Approaching ""Education for Glocal Interaction"".- Part I Global Tensions: Negotiation and Construction of Education Attending to the Local and Glocal.- Teaching Foreign Language in the Glocal Contact Zone: The Case of France and China.- Haiti's Language in Education Policy: Conflicting Discourses at Local Level.- A Glocalized or Globalized Edition? Contextualizing Gender Representation in EFL Textbooks in Saudi Arabia: A Critical Discourse Analysis Perspective.- ELF-aware Pre-Service Teacher Education Promoting Future English Language Teachers' Construction of Professional Identities in Turkey.- Glocal Experiences in your own Backyard: Teacher Candidates Developing Understanding of Equity, Diversity, and Social Justice.- Part II Attending to the Contextualized, Glocal Negotiations of Identity and Instruction in Approaches to the ""Classroom"".- Co-Producing Glocal Knowledge: Possibilities of International Education Courses in Japan.- Education for GlocalInteraction Beyond Essentialization and Idealization: Classroom Explorations and Negotiations.- Complementary and Contradictory Vissions of Epistemic Justice in World Englishes Graduate Seminars: A Dialog.- Local Languages as a Resource in (Language) Education.- Contexts of English Language Teaching as Glocal Spaces.- Afterword."
Több
Multidimensional Databases and Data Warehousing
13 686 Ft
12 592 Ft
Exploitation of Seismograph Networks
35 481 Ft
31 224 Ft