• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Compete and Win in Telecom Sales: A Step-by -Step Guide for Successful Selling

    Compete and Win in Telecom Sales by Max Kay, Philip;

    A Step-by -Step Guide for Successful Selling

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 27.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 165 Ft (13 491 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 833 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 332 Ft (10 793 Ft + 5% áfa)

    14 165 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    C:\Users\yancern\Documents\GT Project\Migration\Hodder - Project Minerva\ONIX data\blurbs\MNRV-16777_SHTBLB.html

    Több

    Hosszú leírás:

    For anyone ready to launch a successful career in sales for telecom equipment, services and technologies, or for veterans ready to break through to a higher level, this book provides a practical eight-step program for successful selling. The rapidly chang

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 sales trainer in the telecommunications industry, having trained over 5,000 telecommunications sales professionals. His clients range from many well-known telecom companies such as SBC Communications, Sprint, Ericsson, Nortel, Lucent, Toshiba and Panasonic, to small emerging telecom companies such as e.spire, KMC Telecom, Gillette Gobal Networking and Staples Communications. Mr. Kay has a B.A. in economics from Colby College, and an MBA in marketing from Boston University.

    Több