• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Communication Yearbook

    Communication Yearbook by Deetz, Stanley A.;

    Sorozatcím: Communication Yearbook; 15;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 932 Ft (21 840 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 835 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 097 Ft (20 093 Ft + 5% áfa)

    22 932 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Sage Publications
    • Megjelenés dátuma 1992. január 21.

    • ISBN 9780803935297
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem704 oldal
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk This annual review of current research in communication - published in cooperation with the International Communication Association - has come to be regarded as essential reading in the field. Communication Yearbook 15 is divided into four sections
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This annual review of current research in communication - published in cooperation with the International Communication Association - has come to be regarded as essential reading in the field. Communication Yearbook 15 is divided into four sections each partially reflecting and defining a significant recent issue of concern. The first section concentrates on mass media entertainment, audience mediation and politics. The second looks at the production of media messages and the influence these messages have on specific audiences. Interpersonal interaction is the subject of the last two sections - in section three as it takes place within a social, historical context - in section four as it relates to intrapersonal communication.

    Több

    Hosszú leírás:

    This annual review of current research in communication - published in cooperation with the International Communication Association - has come to be regarded as essential reading in the field. Communication Yearbook 15 is divided into four sections each partially reflecting and defining a significant recent issue of concern. The first section concentrates on mass media entertainment, audience mediation and politics. The second looks at the production of media messages and the influence these messages have on specific audiences. Interpersonal interaction is the subject of the last two sections - in section three as it takes place within a social, historical context - in section four as it relates to intrapersonal communication.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    This annual review of current research in communication - published in cooperation with the International Communication Association - has come to be regarded as essential reading in the field. Communication Yearbook 15 is divided into four sections each partially reflecting and defining a significant recent issue of concern. The first section concentrates on mass media entertainment, audience mediation and politics. The second looks at the production of media messages and the influence these messages have on specific audiences. Interpersonal interaction is the subject of the last two sections - in section three as it takes place within a social, historical context - in section four as it relates to intrapersonal communication.

    Több