• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Communication Rules: Theory and Research

    Communication Rules

    Theory and Research

    Sorozatcím: SAGE Library of Social Research; 97;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 14.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        6 927 Ft (6 597 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 554 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 373 Ft (6 069 Ft + 5% áfa)

    6 927 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Sage Publications
    • Megjelenés dátuma 1980. május 19.

    • ISBN 9780803913936
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem303 oldal
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Brings a fresh perspective to communication research by constructing a theory of communication based on the use of rules for manipulating symbols. Shimanoff answers such questions as: how can rules be inferred from behaviour? What relationships are there
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Brings a fresh perspective to communication research by constructing a theory of communication based on the use of rules for manipulating symbols. Shimanoff answers such questions as: how can rules be inferred from behaviour? What relationships are there between rules and behaviour? What are the best methods to approach rules research? How can rules research contribute to communication theory?

    Több

    Hosszú leírás:

    Brings a fresh perspective to communication research by constructing a theory of communication based on the use of rules for manipulating symbols. Shimanoff answers such questions as: how can rules be inferred from behaviour? What relationships are there between rules and behaviour? What are the best methods to approach rules research? How can rules research contribute to communication theory?

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Brings a fresh perspective to communication research by constructing a theory of communication based on the use of rules for manipulating symbols. Shimanoff answers such questions as: how can rules be inferred from behaviour? What relationships are there between rules and behaviour? What are the best methods to approach rules research? How can rules research contribute to communication theory?

    Több