Communication for Continuous Improvement Projects
Sorozatcím: Systems Innovation Book Series; 29;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 115.00
-
54 941 Ft (52 325 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 988 Ft off)
- Kedvezményes ár 43 953 Ft (41 860 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
54 941 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2013. október 23.
- ISBN 9781466577756
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 596 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
An important step that is often missed in an improvement plan is communicating why Continuous Improvement methodologies are being used and how to sustain the improvements. This book shows how to be an effective change agent using tools that make sense while being competitive in the business market. The proper tools, communication, and management make the methodologies of Lean Six Sigma work. This book also includes a Continuous Improvement Toolkit that is an easy reference for what tool to use and when and how to effectively teach the tools to employees who are not necessarily engineers.
TöbbHosszú leírás:
Manufacturing companies work endlessly to make process improvements, yet they are often hard to implement and even harder to sustain. The reason: companies often stumble when communicating why the methodologies are being used and how to sustain the improvements. Communication for Continuous Improvement Projects demonstrates how to communicate change, create confidence in the new processes, and empower employees. It shows how to be an effective change agent by utilizing tools that make sense while being competitive in the business market.
The book explores how the proper tools, communication, and management make the Lean Six Sigma methodologies work. It includes a Continuous Improvement Toolkit that is an easy reference for what tool to use and when and how to effectively teach the tools to employees who are not necessarily engineers. Communicating these tools is the most difficult part of using the tools. The author details the implementation of the actual tools that create confidence and explains Lean Six Sigma in a way that will make employees want to jump on board.
Result-driven decisions can be made from the methodologies described in this book, making processes quantifiably better with sustainable results. Extensive and informative, the book takes the guesswork out of the art of continuous improvement through communication.
Tartalomjegyzék:
Effective Communication. Best in Class Practices. Maintaining Sustainability. Empowering Employees. Project Managing Employees Including Your Boss. How to Get People to Trust You. Changing the Status Quo. Decision Making. Visual Communication. Lean Six Sigma and TPM. Toolkit. Lean Six Sigma Case Study. Appendix.
Több
Applying the Tools of the Microbiologist
29 032 Ft
26 710 Ft