• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Communication for Continuous Improvement Projects

    Communication for Continuous Improvement Projects by Agustiady, Tina;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 65.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        31 526 Ft (30 025 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 305 Ft off)
      • Kedvezményes ár 25 221 Ft (24 020 Ft + 5% áfa)

    31 526 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    An important step that is often missed in an improvement plan is communicating why Continuous Improvement methodologies are being used and how to sustain the improvements. This book shows how to be an effective change agent using tools that make sense while being competitive in the business market. The proper tools, communication, and management make the methodologies of Lean Six Sigma work. This book also includes a Continuous Improvement Toolkit that is an easy reference for what tool to use and when and how to effectively teach the tools to employees who are not necessarily engineers.

    Több

    Hosszú leírás:

    Manufacturing companies work endlessly to make process improvements, yet they are often hard to implement and even harder to sustain. The reason: companies often stumble when communicating why the methodologies are being used and how to sustain the improvements. Communication for Continuous Improvement Projects demonstrates how to communicate change, create confidence in the new processes, and empower employees. It shows how to be an effective change agent by utilizing tools that make sense while being competitive in the business market.

    The book explores how the proper tools, communication, and management make the Lean Six Sigma methodologies work. It includes a Continuous Improvement Toolkit that is an easy reference for what tool to use and when and how to effectively teach the tools to employees who are not necessarily engineers. Communicating these tools is the most difficult part of using the tools. The author details the implementation of the actual tools that create confidence and explains Lean Six Sigma in a way that will make employees want to jump on board.

    Result-driven decisions can be made from the methodologies described in this book, making processes quantifiably better with sustainable results. Extensive and informative, the book takes the guesswork out of the art of continuous improvement through communication.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Effective Communication. Best in Class Practices. Maintaining Sustainability. Empowering Employees. Project Managing Employees Including Your Boss. How to Get People to Trust You. Changing the Status Quo. Decision Making. Visual Communication. Lean Six Sigma and TPM. Toolkit. Lean Six Sigma Case Study. Appendix.

    Több