• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Co-market Orientation in Networks: Evidence from the Toruism Industry

    Co-market Orientation in Networks by Silkoset, Ragnhild;

    Evidence from the Toruism Industry

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 79.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)

    32 765 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2009. január 1.

    • ISBN 9783639207316
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem212 oldal
    • Súly 295 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Companies that are market-oriented are superior in terms of ability to adapt to a constantly changing market. On this basis, the author tests what happens when companies implement market orientation on an inter-organizational level - labeled co-market orientation. Co-market orientation strongly increases companies' ability to handle problems that arise in the network, hence (1) free riders, such as willingness to participate in the joint marketing of a destination, (2) unsolved tasks such as cleaning up and maintenance of public areas, and (3) unsynchronized activities, such as the absence of coordinated opening hours. The book maps the mechanisms that motivate companies to participate in a co-market orientation. The empirical analysis shows that co-market-oriented tourist businesses in the greater work to maximize the destination collective interests, despite the fact that such behavior is in conflict with the companies' short- term self-interest. The book is also informative for other networks with collective customers such as shopping malls.

    Több