• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Collaborative Research in Language Education: Reciprocal Benefits and Challenges

    Collaborative Research in Language Education by Erickson, Gudrun; Bardel, Camilla; Little, David;

    Reciprocal Benefits and Challenges

    Sorozatcím: Trends in Applied Linguistics [TAL]; 20;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 19.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 274 Ft (7 880 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 414 Ft off)
      • Kedvezményes ár 7 860 Ft (7 486 Ft + 5% áfa)

    8 274 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2025. június 30.

    • ISBN 9783112214176
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem225 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 495 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 8 Tables, black & white; 8 Illustrations, black & white; 1 Illustrations, color
    • 675

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Language education at all levels benefits from research in a multitude of ways. Conversely, educational practices and experiences offer fertile ground for research into language learning, teaching and assessment. This book views research in language education as a reciprocal venture that should benefit all participants equally. Practice is shaped by theory, which in turn is illuminated and refined by practice. The book brings together studies from different fields of language education in nine countries on four continents: Cameroon, Canada, Finland, India, Ireland, Israel, Italy, Japan and Sweden. The authors report on research that depends on the active involvement of teachers, teacher educators and learners of different ages and various backgrounds. The book focuses on projects designed to address challenges in the classroom and on the role of learners as collaborative agents in the research process as well as collaborative research in professional development and the role of collaborative research in the development of national policy.

    Több