
Claude Debussy: Pelléas et Mélisande
Sorozatcím: Cambridge Opera Handbooks;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 126 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 502 Ft (8 098 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 628 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1989. április 27.
- ISBN 9780521314466
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem220 oldal
- Méret 216x139x12 mm
- Súly 320 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The first comprehensive guide to Debussy's opera, by three leading authorities on French music.
TöbbHosszú leírás:
The first comprehensive guide to Pell&&&233;as et M&&&233;lisande, Debussy's only completed opera, this book is written by three of the leading authorities on French music of the period. As a background to the opera Richard Langham Smith discusses the play, by the Belgian dramatist Maeterlinck, and considers its literary roots. David Grayson then traces the genesis and composition of the opera, examining also the sketches and rejected versions in order to illuminate Debussy's compositional strategies. A detailed synopsis by Roger Nichols, which considers carefully Debussy's musical response to the text, forms a central chapter. The book then moves on to consider more detailed aspects of the style and language of the opera. The relationship between symbols and musical motives forms the basis of a chapter by Richard Langham Smith, and a subsequent chapter by him considers the themes of darkness and light and the key-schemes used to portray them. Two chapters by Roger Nichols on the various performances since 1902 and on the ideas of interpreters and commentators complete the text. The book concludes with a detailed bibliography and a discography.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The play and its playwright Richard Langham Smith; 2. The opera: genesis and sources David A. Grayson; 3. Synopsis Roger Nichols; 4. Motives and symbols Richard Langham Smith; 5. Tonalities of darkness and light Richard Langham Smith; 6. Pell&&&233;as in performance I - a history Roger Nichols; 7. Pell&&&233;as in performance II - ideals and engimas Roger Nichols; Appendix; Notes; Select bibliography; Discography Malcolm Walker.
Több