Classroom-based Assessment of Young Learners of English as a Foreign Language
Teachers’ Conceptions and Practices in the Chinese Context
Sorozatcím: English Language Education; 38;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 7 988 Ft off)
- Kedvezményes ár 58 575 Ft (55 786 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819690169
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem225 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XX, 225 p. 3 illus. Illustrations, black & white 691
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book investigates conceptions and practices of teachers of young learners of English as a foreign language (EFL) regarding classroom-based assessment (CBA) in the Chinese context. Specifically, it sets out to examine teachers’ conceptions about the purposes and processes of classroom-based assessment, the effects of teacher attributes (teaching experience, and previous education in assessment) and work environments (school type and grade level) on their conceptions, CBA practices, and the relationship between these conceptions and practices regarding CBA.
Utilising a mixed-methods research approach, this book serves as an insightful research resource, contributing significantly to the field of L2 education and assessment, both within the context of Chinese young EFL learner classrooms and on a global scale. It depicts a comprehensive picture of CBA for young EFL learners from the perspective of teachers, providing a valuable resource for policymakers, teacher educators, and alike.
Tartalomjegyzék:
"
Introduction.- Understanding Classroom based Assessment.- Language Teachers Conceptions of Classroom-based Assessment.- Methodology.- Teachers Conceptipons and Practices of CBA Insights from the Survey Study.- Teachers CBA Practices at Natural Classroom Settings and Underlying Rationales Insights from the Survey Study.- Discussion.- Summary, Implications, Limitations and Recommendations.- Appendixes.
" Több