• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • City Branding in Chinese Megacity Regions: Against the Background of Ecological Modernization

    City Branding in Chinese Megacity Regions by Lu, Haiyan;

    Against the Background of Ecological Modernization

    Sorozatcím: Routledge Contemporary China Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)

    20 538 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book introduces a comprehensive conceptual framework which examines the impact of ecological modernization on city branding, using Chinese megacity regions as examples.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book introduces a comprehensive conceptual framework which examines the impact of ecological modernization on city branding, using Chinese megacity regions as examples.


    Focusing on city branding efforts led by local governments, it delves into practices driven by vertical inspiration, horizontal imitation, and self-reflection. It explores the influence of ecological modernization on different aspects of city branding, such as the branding process, strategy, and governance. The book also compares how ecological modernization affects city branding in terms of local government promotion and individual perceptions. Lastly, it scrutinizes city images associated with ecological modernization initiatives in symbolic urban projects, shedding light on implementation barriers from the perspective of policy network theory.


    This book will be of huge interest to students and scholars of Chinese urban and environmental studies, urban geography and urban sociology. It will also appeal to policy-makers, practitioners and private companies working in the fields of place promotion, city marketing and branding.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction  2. Impact of ecological modernization based city branding theories  3. Impact of ecological modernization in government promotion and individual perceptions of city branding  4. Impact of ecological modernization in city branding evolution  5. City Branding by municipalities in multi-Level Governance  6. City branding reflected in smart eco city projects  7. Conclusion

    Több