City Branding in Chinese Megacity Regions
Against the Background of Ecological Modernization
Sorozatcím: Routledge Contemporary China Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 42.99
-
20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 538 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 26.
- ISBN 9781032530581
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem150 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 24 Illustrations, black & white; 24 Halftones, black & white; 24 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book introduces a comprehensive conceptual framework which examines the impact of ecological modernization on city branding, using Chinese megacity regions as examples.
TöbbHosszú leírás:
This book introduces a comprehensive conceptual framework which examines the impact of ecological modernization on city branding, using Chinese megacity regions as examples.
Focusing on city branding efforts led by local governments, it delves into practices driven by vertical inspiration, horizontal imitation, and self-reflection. It explores the influence of ecological modernization on different aspects of city branding, such as the branding process, strategy, and governance. The book also compares how ecological modernization affects city branding in terms of local government promotion and individual perceptions. Lastly, it scrutinizes city images associated with ecological modernization initiatives in symbolic urban projects, shedding light on implementation barriers from the perspective of policy network theory.
This book will be of huge interest to students and scholars of Chinese urban and environmental studies, urban geography and urban sociology. It will also appeal to policy-makers, practitioners and private companies working in the fields of place promotion, city marketing and branding.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Impact of ecological modernization based city branding theories 3. Impact of ecological modernization in government promotion and individual perceptions of city branding 4. Impact of ecological modernization in city branding evolution 5. City Branding by municipalities in multi-Level Governance 6. City branding reflected in smart eco city projects 7. Conclusion
Több