China’s Publishing Industry in the Era of Big Data
Sorozatcím: Research Series on the Chinese Dream and China’s Development Path;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 128.39
-
53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
53 249 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Social Science Academic Press
- Megjelenés dátuma 2023. április 15.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811904301
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9789811904271
- Terjedelem206 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 338 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk X, 206 p. 123 illus. Illustrations, black & white 454
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book introduces China’s current publishing industry in the new era, especially when facing the big challenge from social media and technology transformation. Based on the calculation for the first time, the book and overall size of the content data of publications in China, the book presents 15 cases of Chinese publishers looking for opportunities to develop business, using the technology of big data and Internet. For global readers, it may help to build an overview on China's publishing industry and business innovation cases of media companies.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1. Existing Data in Traditional Publishing Industry.- Chapter 2. Big Data in the Internet Industry and Other Emerging Industries.- Chapter 3. Characteristics of Data in the Traditional Publishing Industry and Emerging Industries including the Internet Industry.- Chapter 4. The Impact of Big Data on Traditional Publishing.- Chapter 5. Response attempts of traditional publishing industry to emerging industries such as Internet.- Chapter 6. Thoughts and Suggestions on Development of Publishing Industry in Age of Big Data.
Több