• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Celebricities – Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life: Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life

    Celebricities – Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life by Adler, Anthony Curtis;

    Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life

    Sorozatcím: Idiom: Inventing Writing Theory;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 20.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 027 Ft (9 550 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 003 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 025 Ft (8 595 Ft + 5% áfa)

    10 027 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó ME – Fordham University Press
    • Megjelenés dátuma 2016. július 1.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780823270804
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem264 oldal
    • Méret 229x152x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "What becomes of life, experience, and truth in the hyperconsumeristic culture of the twenty-first century? What happens to the phenomenological call to go ""back to the things themselves"" when these things, to an ever greater degree, involve a televised life that is not ours to live, celebrities who are utterly like us yet infinitely untouchable, and uncannily pluripotent electronic gadgets? Combining sustained philosophical inquiry with fragmentary and experimental theoretical interventions, Anthony Curtis Adler rethinks Marxist materialism and the Heideggerian project in terms of the singular experiences of late capitalism. In doing so, he reveals how the disarticulation of life via the commodity fetish demands at once a new notion of phenomenological method and an ontology oriented toward the radical contingency of being itself as transcendental ground."

    Több