Car Tourism
Sorozatcím: Economic Geography;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2018
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2017. július 18.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783319620831
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem142 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 3895 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XII, 142 p. 78 illus., 65 illus. in color. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book examines the role of cars and the space connected with their production and presentation in tourism development. It describes the role played by experiences and experience societies formed in the 20th c. in the development of contemporary tourism, including tourism related to cars. The book explores the influence of experiencing unusual events, such as car races, car fairs, visits to car industry museums or multifunctional spaces connected with producing and exhibiting cars (e.g. Autostadt or Audi Forum) on the development of a new type of tourism, i.e. car tourism. This kind of tourism is novel in two ways: firstly, it is a new phenomenon in science, as so far it has not been thoroughly studied or described, apart from various short articles. Secondly, this type of tourism has developed on a large scale only in recent years, mainly due to the huge investments made by powerful European car manufacturers (e.g. Autostadt, Audi Forums, Porsche Museum, Lamborghini Museum etc.).
The book presents cars and the spaces related to them as tourist assets (sites, events) and as tourist products that satisfy tourists’ needs. Moreover, it connects the issue of car tourism to the marketing strategies of large car manufacturers and discusses the theory of tourism space, highlighting the main tourism spaces in which car tourism develops. It presents multifunctional spaces (factories, adventure centres – Autostadt in Wolfsburg), museums, car exhibitions, and race tracks. In the next chapter, following an introduction to the problem of events, the author describes events related to car tourism, including races, rallies, driving schools and car fairs. The book ends with a summarizing chapter, which includes a model of the function of car tourism as a separate type of tourism, as well as a discussion presenting the main features, advantages and disadvantages of car tourism in the context of the tourism space theory.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction.- Theoretical approach.- Car tourism spaces – visitor centres.- Spaces of car tourism - museums and car exhibitions.- Car tourism events.- Summary.
Több
Malinalli of the Fifth Sun: The Slave Girl Who Changed the Fate of Mexico and Spain
15 107 Ft
13 899 Ft
1100 Jahre Quedlinburg: Geschichte - Kultur - Welterbe
28 617 Ft
27 187 Ft