Business Research Methods with Student CD-ROM
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.06
-
18 183 Ft (17 317 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 818 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 365 Ft (15 585 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 183 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 8
- Kiadó McGraw-Hill Higher Education
- Megjelenés dátuma 2002. november 1.
- ISBN 9780071212847
- Kötéstípus Kötés ismeretlen
- Terjedelem oldal
- Méret 246x200x33 mm
- Súly 1497 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Cooper and Schindler?s Business Research Methods, 8e offers students and instructors thorough coverage of business research topics backed by solid theory. The authors are successful marketing research consults and that is evident in the rich and realistic case studies found in the text. Managerial decision making is the underlying theme, topics and applications are presented and organized in a manner that allow students to thoroughly understand business research topics and functions. Consequently, the structure of the text encourages and supports completion of an in-depth business research project during the semester.
Cooper and Schindler?s Business Research Methods, 8e offers students and instructors thorough coverage of business research topics backed by solid theory. The authors are successful marketing research consults and that is evident in the rich and realistic case studies found in the text. Managerial decision making is the underlying theme, topics and applications are presented and organized in a manner that allow students to thoroughly understand business research topics and functions. Consequently, the structure of the text encourages and supports completion of an in-depth business research project during the semester.