• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Business Research Methods with Student CD-ROM

    Business Research Methods with Student CD-ROM by Cooper, Donald R; Schindler, Pamela S.;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 38.06
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 183 Ft (17 317 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 818 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 365 Ft (15 585 Ft + 5% áfa)

    18 183 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 8
    • Kiadó McGraw-Hill Higher Education
    • Megjelenés dátuma 2002. november 1.

    • ISBN 9780071212847
    • Kötéstípus Kötés ismeretlen
    • Terjedelem oldal
    • Méret 246x200x33 mm
    • Súly 1497 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Cooper and Schindler?s Business Research Methods, 8e offers students and instructors thorough coverage of business research topics backed by solid theory. The authors are successful marketing research consults and that is evident in the rich and realistic case studies found in the text. Managerial decision making is the underlying theme, topics and applications are presented and organized in a manner that allow students to thoroughly understand business research topics and functions. Consequently, the structure of the text encourages and supports completion of an in-depth business research project during the semester.

    Cooper and Schindler?s Business Research Methods, 8e offers students and instructors thorough coverage of business research topics backed by solid theory. The authors are successful marketing research consults and that is evident in the rich and realistic case studies found in the text. Managerial decision making is the underlying theme, topics and applications are presented and organized in a manner that allow students to thoroughly understand business research topics and functions. Consequently, the structure of the text encourages and supports completion of an in-depth business research project during the semester.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Introduction to Business Research

    1. Research in Business

    2. Addressing Management Problems with Scientific Thinking

    3. The Research Process

    4. The Research Proposal

    5. Ethics in Business Research



    Part II. The Design of Research

    6. Design Strategies

    7. Sampling Design

    8. Measurement

    9. Measurement Scales



    Part III: Sources and Collection of Data

    10. Exploring Secondary Data

    11. Survey Methods: Communicating with Respondents

    12. Instruments for Respondent Communication

    13. Observational Studies

    14. Experimentation



    Part IV: Analysis and Presentation of Data

    15. Data Preparation and Description

    16. Exploring, Displaying, and Examining Data

    17. Hypothesis Testing

    18. Measures of Association

    19. Multivariate Analysis: An Overview

    20. Presenting Results: Written and Oral Reports



    Cases



    Appendixes

    A. Core Business Reference Sources: Printed and Electronic Resource Title List

    B. Decision Theory Problem

    C. Request for Proposal (RFP): Assessment and Contents

    D. Sample Student Term Project

    E. Nonparametric Significance Tests

    F. Selected Statistical Tables

    Több

    0