• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Business Networks and Organizational Resilience: Relational Capital of Companies and Times of Crisis

    Business Networks and Organizational Resilience by Walecka, Anna Aleksandra;

    Relational Capital of Companies and Times of Crisis

    Sorozatcím: Routledge Studies in Management, Organizations and Society;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. augusztus 21.

    • ISBN 9781032884400
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem190 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 510 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 12 Illustrations, black & white; 12 Line drawings, black & white; 16 Tables, black & white
    • 689

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book is a comprehensive monograph that investigates the interplay between a company's relational capital and its ability to withstand and rebound from crises. This book is essential reading for scholars and researchers seeking to deepen their understanding of relational capital and crisis management.

    Több

    Hosszú leírás:

    Business Networks and Organizational Resilience: Relational Capital of Companies and Times of Crisis is a comprehensive monograph that investigates the interplay between a company’s relational capital and its ability to withstand and rebound from crises.


    Drawing on theoretical frameworks and empirical research, this book explores how relational capital influences organizational resilience in times of adversity, offering valuable insights for both scholars and practitioners. Through a blend of original research and empirical analysis conducted in two stages – the initial study in 2018 and its validation in 2024 – this monograph uncovers the intricate relationship between a company’s relational capital and its resilience to turbulent circumstances.


    Readers will gain a deep understanding of the fundamental role of relational capital in crisis management and learn practical strategies for enhancing organizational resilience. The book provides actionable recommendations for measuring and managing relational capital effectively, equipping readers with the tools they need to safeguard their organizations from potential crises and navigate challenges with confidence.


    This book is essential reading for scholars and researchers seeking to deepen their understanding of relational capital and crisis management. Business practitioners, including entrepreneurs and organizational leaders, will also find valuable insights and actionable recommendations for improving organizational resilience. With its practical guidance and scholarly rigor, this book serves as a valuable resource for anyone interested in the intersection of relational capital and crisis management, bridging the gap between theory and practice in this critical area of study.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction Chapter 1. Business Networks Chapter 2. Types and Determinants of Crises and Building Organizational Crisis Resilience Chapter 3. Research Methodology Chapter 4. The Relational Capital of a Company as a "Remedy" for Crisis – Results of Own Research Summary and Conclusions

    Több