Business Modeling for Life Science and Biotech Companies
Creating Value and Competitive Advantage with the Milestone Bridge
Sorozatcím: Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.00
-
71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
- Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 662 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2014. március 17.
- ISBN 9780415874748
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem212 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 550 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 Halftones, black & white; 46 Line drawings, black & white; 15 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Most books on the biotechnology industry focus on scientific and technological challenges, ignoring the entrepreneurial and managerial complexities faced bio-entrepreneurs. The Business of Biotech Firms aims to fill this gap by offering managers in this rapid growth industry the tools needed to design and implement an effective business model customized for the unique needs of research intensive organizations.
TöbbHosszú leírás:
Most books on the biotechnology industry focus on scientific and technological challenges, ignoring the entrepreneurial and managerial complexities faced bio-entrepreneurs. The Business Models for Life Science Firms aims to fill this gap by offering managers in this rapid growth industry the tools needed to design and implement an effective business model customized for the unique needs of research intensive organizations.
Onetti and Zucchella begin by unpacking the often-used ‘business model’ term, examining key elements of business model conceptualization and offering a three tier approach with a clear separation between the business model and strategy: focus, exploring the different activities carried out by the organization; locus, evaluating where organizational activities are centered; and modus, testing the execution of the organization’s activities. The business model thus defines the unique way in which a company delivers on its promise to its customers. The theory and applications adopt a global approach, offering business cases from a variety of biotech companies around the world.
"Onetti and Zucchella provide a powerful framework for designing an effective business model. The focus on life science companies makes it a must-read for all bio-entrepreneurs." - Patricia P. McDougall, Indiana University, USA
"This book is of great help for entrepreneurs and scientists aspiring to create a sustainable business out of research. The use of real life business cases makes the book practical and interesting to read. I recommend it to everybody working in the area of life science startups." - Elizabeth Robinson, Nicox Research Institute, Italy
"Onetti and Zucchella provide a simple but powerful management tool to visualize a company's business model. Their fresh approach to milestone completion allows the business executive to focus on which company resources are best utilized to create value during each stage of growth and development. Their insightful guidance shines a welcome light on the challenging task of executive decision-making." - Lisa Conte, Napo Pharmaceuticals, USA
"Milestone Bridge offers a compelling and useful set of frameworks, tools, and example to help guide the life sciences entrepreneur through the complex array of choices they face. Every life science entrepreneur and investor should read this very practical and insightful book."- Gary P. Pisano, Harvard Business School, USA
Több
Tartalomjegyzék:
1. Introduction to The Milestone Bridge 2. Bridging the Gaps 3. Milestones to Go Before I Sleep 4. Avoiding the Bridge to Nowhere 5. Bridging Theory to Practice 6. The Milestone Bridge: Case Studies 7. Conclusions
Több
Sagebrush
5 979 Ft
5 501 Ft
Oldtimer Katalog. Nr.22: Europas größter Marktführer
7 424 Ft
7 052 Ft