• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Business Development for the Biotechnology and Pharmaceutical Industry

    Business Development for the Biotechnology and Pharmaceutical Industry by Austin, Martin;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 34.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 716 Ft (15 920 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 343 Ft off)
      • Kedvezményes ár 13 373 Ft (12 736 Ft + 5% áfa)

    16 716 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. június 24.

    • ISBN 9781032837932
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 380 g
    • Nyelv angol
    • 573

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In recognition of the sparse information available to practitioners in the field of business development, Martin Austin has drawn on his 30 years of experience in the pharmaceutical industry to provide this highly practical guide spanning the complete process. Based on the well-established training programme he has developed and delivers to pharmac

    Több

    Hosszú leírás:

    Business Development in the biotechnology and pharmaceutical industries accounts for over $5 billion in licensing deal value per year and much more than that in the value of mergers and acquisitions. Transactions range from licences to patented academic research, to product developments as licences, joint ventures and acquisition of intellectual property rights, and on to collaborations in development and marketing, locally or across the globe. Asset sales, mergers and corporate takeovers are also a part of the business development remit. The scope of the job can be immense, spanning the life-cycle of products from the earliest levels of research to the disposal of residual marketing rights, involving legal regulatory manufacturing, clinical development, sales and marketing and financial aspects. The knowledge and skills required of practitioners must be similarly broad, yet the availability of information for developing a career in business development is sparse. Martin Austin's highly practical guide spans the complete process and is based on his 30 years of experience in the industry and the well-established training programme that he has developed and delivers to pharmaceutical executives from across the world.

    'Business Development is an integral part of business in the Pharmaceutical business today, in terms of contributing to innovation; partnering on assets and indeed asset management more broadly. As the industry consolidates, yet science still grows exponentially, Martin has drawn together a thoughtful framework to help the many people with diverse skills and backgrounds approach this complex topic.' William M. Burns, CEO Pharmaceuticals Division, Roche ’...Hence, especially for people who are interested in this industry, this book offers an excellent introduction.’ - Dr. Alexander Brem, Academici.com (Translated from German)

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword; The role of business development; Planning the portfolio; Identifying the needs; Profiling and searching for opportunities; Modelling and valuation; Structuring the value; Due diligence and negotiations; Sealing the deal - the contract; Making the transaction work; Glossary; Index.

    Több