Building Back Truth in an Age of Misinformation
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
10 505 Ft (10 005 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 101 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 404 Ft (8 004 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 505 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2025. december 4.
- ISBN 9798216365501
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 228.6x152.4 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
How can we build back truth online? Here's how.
How can we build back truth online? In this book, researcher Leslie F. Stebbins provides solutions for repairing our existing social media platforms and building better ones that prioritize value over profit, strengthen community ties, and promote access to trustworthy information.
Stebbins provides a road map with six paths forward to understand how platforms are designed to exploit us, how we can learn to embrace agency in our interactions with digital spaces, how to build tools to reduce harmful practices, how platform companies can prioritize the public good, how we can repair journalism, and how to strengthen curation to promote trusted content and create new, healthier digital public squares.
New, experimental models that are ethically designed to build community and promote trustworthy content are having some early successes. We know that human social networks-online and off-magnify whatever they are seeded with. They are not neutral. We also know that to repair our systems we need to repair their design.
We are being joined in the fight by some of the best and brightest minds of our current generation as they flee big tech companies in search of vocations that value integrity and public values. The problem of misinformation is not insurmountable. We can fix this.
Tartalomjegyzék:
Foreword
Acknowledgments
Introduction
Chapter 1. Understand the Problem
Chapter 2. Learn to Protect Ourselves from Misinformation
Chapter 3. Teach Students to Play Offense against Misinformation
Chapter 4. Design Tools to Create Healthier Digital Communities
Chapter 5. Require Platforms to Serve the Public Interest
Chapter 6. Repair Journalism and Roll Out New Curators
Chapter 7. Build New Digital Public Squares
Notes
Bibliography
Index
About the Author