• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Building an Entrepreneurial Organisation

    Building an Entrepreneurial Organisation by Mosey, Simon; Noke, Hannah; Kirkham, Paul;

    Sorozatcím: Routledge Masters in Entrepreneurship;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 47.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 927 Ft (21 835 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 585 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 341 Ft (17 468 Ft + 5% áfa)

    22 927 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2017. április 19.

    • ISBN 9781138861138
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem152 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 236 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 8 Illustrations, black & white; 8 Line drawings, black & white; 12 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Entrepreneurship is often focused on understanding new ventures, but the entrepreneurial flame is required in growing organisations too. This textbook examines how organizations can become more entrepreneurial to achieve sustainable growth.

    Több

    Hosszú leírás:

    Entrepreneurship is often focused on understanding new ventures, but the entrepreneurial flame is required in growing organisations too. This textbook examines how organisations can become more entrepreneurial to achieve sustainable growth.



    The authors show how entrepreneurship can be used to address crisis points of growth within small firms and to overcome the limitations of stagnation within large firms. By integrating entrepreneurship and innovation management, the book presents a framework to diagnose entrepreneurial behaviour within existing firms. Drawing upon research and reflecting practice across a range of industries, from football, through Silicon Valley, to the retail sector, it includes insights from leading practitioners.



    The authors build an understanding of entrepreneurship in context to provide diagnostic tools to help organisations make entrepreneurship central to their culture. This unique text is therefore useful reading for business students from advanced undergraduate to executive education.



    'Developing an entrepreneurial culture is a challenge in any organisation – both large and small. This very readable book contains excellent examples where cultural change has delivered true innovations. I will certainly use some of the described best practice in my own organisation.' - Malcolm Skingle, Director of Academic Liaison, GlaxoSmithKline, UK


    'A must read for executive management teams. The entrepreneurial culture advocated in this book is exactly what venture capital and private equity investors look for in high growth organisations.' - Rob Carroll, Founder, Catapult Ventures Group and Vice Chairman, Small Business Charter, UK


    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. How to Build an Entrepreneurial Organisation  2. Entrepreneurial Strategy  3. Strategy in Practice: Insights from an Entrepreneurial Multinational  4. Entrepreneurial Culture and Leadership: Structure, Processes and People  5. Building a Culture of Entrepreneurship in Practice  6. Entrepreneurship with External Stakeholders  7. Managing Uncertainty and Failure  8. Building an Ambidextrous Organisation  9. Diagnosing an Entrepreneurial Change Programme

    Több