Board Games as Media
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 23.99
-
11 461 Ft (10 915 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 292 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 169 Ft (8 732 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 461 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2021. február 11.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781501357176
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem296 oldal
- Méret 228x152x18 mm
- Súly 440 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 21 bw illus 136
Kategóriák
Hosszú leírás:
Leading expert Paul Booth explores the growth in popularity of board games today, and unpacks what it means to read a board game. What does a game communicate? How do games play us? And how do we decide which games to play and which are just wastes of cardboard? With little scholarly research in this still-emerging field, Board Games as Media underscores the importance of board games in the ever-evolving world of media.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Board Games as Media
1. Meeples, Miniatures, and Cubes: Ludo-Textual Analyses of Board Games
2. A Depressing Choose-Your-Own-Adventure: The Interactive Potentiality of Board Games
3. Colonizing Mars: Ludic Discourse Analysis
4. The Designer as Créateur: The Board Game Industry and Constructed Authorship
5. The Player as Fan: Ludic Fandom in Board Game Cultures
6. Surveying Board Game Players: Who Plays What.
7. .and Why: Examining Motivations and Popularity of Board Games
8. Cultural Studies of Games: Diversity and Inclusion in the Board Game Industry and Hobby
9. The Epic Adventure of Grundy and Trixie: An Autoethnographic Journey Through Gloomhaven
Conclusion: The Board Gaming Environment
References
Appendix 1. Survey Questions
Appendix 2. Data from Survey
Bibliography
Index