• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Board Games as Media

    Board Games as Media by Booth, Paul;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 23.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 461 Ft (10 915 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 292 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 169 Ft (8 732 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    11 461 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Leading expert Paul Booth explores the growth in popularity of board games today, and unpacks what it means to read a board game. What does a game communicate? How do games play us? And how do we decide which games to play and which are just wastes of cardboard? With little scholarly research in this still-emerging field, Board Games as Media underscores the importance of board games in the ever-evolving world of media.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: Board Games as Media
    1. Meeples, Miniatures, and Cubes: Ludo-Textual Analyses of Board Games
    2. A Depressing Choose-Your-Own-Adventure: The Interactive Potentiality of Board Games
    3. Colonizing Mars: Ludic Discourse Analysis
    4. The Designer as Créateur: The Board Game Industry and Constructed Authorship
    5. The Player as Fan: Ludic Fandom in Board Game Cultures
    6. Surveying Board Game Players: Who Plays What.
    7. .and Why: Examining Motivations and Popularity of Board Games
    8. Cultural Studies of Games: Diversity and Inclusion in the Board Game Industry and Hobby
    9. The Epic Adventure of Grundy and Trixie: An Autoethnographic Journey Through Gloomhaven
    Conclusion: The Board Gaming Environment
    References
    Appendix 1. Survey Questions
    Appendix 2. Data from Survey
    Bibliography
    Index

    Több