Beyond Reality: Navigating the Power of Metaverse and Its Applications
Proceedings of 3rd International Multi-Disciplinary Conference - Theme: Integrated Sciences and Technologies (IMDC-IST 2024) Volume 2
Sorozatcím: Lecture Notes in Networks and Systems; 876;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
- Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 752 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2023. december 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031512995
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem211 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 349 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XII, 211 p. 14 illus., 7 illus. in color. Illustrations, black & white 516
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explores current research trends in the context of the Metaverse’s impact on the tourism and marketing industries while delving into some case studies on education and finance. These trends are examined through various case studies utilizing distinct analytical methods. The chapters are expected to support scholars and postgraduate students in furthering their research in this field and in recognizing prospective advancements in the applications of the Metaverse.
Több
Tartalomjegyzék:
Evaluation of the Metaverse: Perspectives of Travel Agency Employees.- Transitioning the Tourism Industry from the Real World to the Metaverse.- The Impact of Management Information Systems on International Human Resource Management: Moderat-ing Role of Metaverse Culture.- Impact of Metaverse at Workplace: Opportunity and Challenges.- Measuring the Possibility of Adopting Metaverse Technology as an Appropriate Strategy to Achieve a Sustainable Competitive Advantage.- Unveiling The Quality Perception of Productivity from The Senses of Real-Time Multisensory Social Interactions Strategies in Metaverse.- Factors Influencing School Teachers’ Intention to Adopt Open Virtual Educational Resources Platform in Saudi Arabia.- How are Brand Activity and Purchase Behavior Affected by Digital Marketing in the Metaverse Universe.- The Effect of Religion on Metaverse Marketing.- Understanding Metaverse Adoption Strategy from Perspective of Social Presenceand Support Theories: The Moderating Role of Privacy Risks.- Employing Metaverse technologies to improve the quality of the educational process.- Influence of Authentic Leadership Practices on Innovative Work Behaviour in Higher Educational Institutions: A Virtual Reality Perspective.- The role of Virtual reality technology in disclosing future information: An applied study in the Investment Bank and the Bank of Baghdad.- The Effect of Marketing Mood Management in enhancing Organizational Sustainability: Evidence from Virtual Marketing Platforms.
Több
Cognitive Neuroscience of Virtual and Augmented Reality
60 118 Ft
57 112 Ft