
Becoming a Teacher Who Writes ? Let Teaching be your Writing Muse
Let Teaching be your Writing Muse
Sorozatcím: Frameworks for Writing;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 113 Ft off)
- Discounted price 10 016 Ft (9 539 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 129 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MY ? University of Toronto Press
- Megjelenés dátuma 2025. január 25.
- ISBN 9781487566579
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem277 oldal
- Méret 229x152x25 mm
- Súly 656 g
- Nyelv angol 665
Kategóriák
Rövid leírás:
This inspirational guide presents educators with insights, teaching stories, and reflective exercises to nurture their own writing practices and those of their students across the curriculum.
TöbbHosszú leírás:
Nancy S. Gorrell leads educators into her own decades-long journey of becoming a teacher who writes and who nurtures students and colleagues as writers and co-learners. The chronology moves through the author?s evolution as a creative writer, a teacher-writer, and then a teacher-artist, all the while writing and learning with her students in English classes and reaching out to students and teachers across the curriculum.
The book serves as both an inspirational account of Gorrell?s personal story of becoming and as a guidebook for teachers to reflect on and create their own analogous story of becoming. Each chapter includes an illustrative teaching story or poem and the author?s reflections on her evolving journey, along with model student writing intended to both instruct and inspire readers and their students in their own writing. It also contains reflective exercises for teachers to work through and teaching activities that they can use in their classes. An additional feature of the book is its attention to writing across the curriculum and its inclusion of interdisciplinary models and applications. The book incorporates the work of the author as well as that of her many collaborators, including a number of interdisciplinary contributors and former students.