Bank Marketing Strategies
An Indian Perspective
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 55.90
-
23 184 Ft (22 080 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 159 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 025 Ft (20 976 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2017. január 1.
- ISBN 9783659848667
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem152 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The ever-enhancing competition in the banking sector has pushed the bankers into scrutinizing various options that may help banks sustain the expected growth rates. Banks are entering previously unknown markets, products and segments. Banks are also actively outspreading the gamut of their banking interests and taking a significant notice of new opportunities. Bankers are aggressively pursuing various marketing strategies to best achieve their goals in the light of the pressures exerted by competition and limited resources. Given this scenario, this publication captures the popular marketing strategies deployed by Indian public and private sector banks. The publication underscores the mainstream thinking of Indian bankers with respect to bank marketing in a challenging environment characterized by government mandates, policy statutes, squeezing profits and unpopularity of traditional banking models. This publication is a must read for bank practitioners, policymakers, and those interested in the banking industry.
Több
Die sechs Säulen der Weltordnung
3 160 Ft
3 001 Ft