Arts and Cultural Sponsorship
Systematic Planning of Partnerships Between Actors in the Cultural Sector and Businesses
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2026. január 26.
- ISBN 9783658500788
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 320 p. 109 illus. With online files/update. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
Arts and Cultural Sponsorship connects the cultural engagement of companies with strategic corporate and marketing communication. It is based on external cooperation with cultural institutions and internal collaboration with various communication departments within the company. The aim of this book is to present the full range of diverse applications of cultural sponsorship as a component of integrated communication. The systematic presentation of the individual steps for developing a sponsorship concept enables readers to identify the opportunities and risks of using arts and cultural sponsorship and, based on this, to develop an independent, company-specific arts and cultural sponsorship strategy. Case studies from the perspectives of sponsors and sponsored parties provide practical insights as well as inspiration and reflection opportunities for developing one’s own arts and cultural sponsorship strategy.
Contents
- Concept and fundamentals of arts and cultural sponsorship
- Forms of arts and cultural sponsorship
- Integration of arts and cultural sponsorship into arts and cultural funding
- Management process of arts and cultural sponsorship and Cultural Sponsorship Canvas
- Situational analysis in arts and cultural sponsorship
- Goals and target groups of arts and cultural sponsorship
- Development of an arts and cultural sponsorship strategy
- Selection of arts and cultural sponsorships
- Operational design of arts and cultural sponsorship
- Integration of arts and cultural sponsorship into marketing and corporate communication
- Success measurement in arts and cultural sponsorship
- Trends in the use of arts and cultural sponsorship
Tartalomjegyzék:
Concept and fundamentals of cultural sponsorship.- Forms of cultural sponsorship.- Integration of cultural sponsorship into cultural financing.- Management process of cultural sponsorship and Cultural Sponsorship Canvas.- Situational analysis in cultural sponsorship.- Goals and target groups of cultural sponsorship.- Development of a cultural sponsorship strategy.- Selection of cultural sponsorships.- Operational design of cultural sponsorship.- Integration of cultural sponsorship into marketing and corporate communication.- Success measurement in cultural sponsorship.- Trends in the use of cultural sponsorship.
Több