
Artificial Intelligence in Games
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 54.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 783 Ft off)
- Discounted price 25 047 Ft (23 855 Ft + 5% áfa)
27 830 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2022. július 28.
- ISBN 9781032033228
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem310 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 340 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 348 Illustrations, color; 101 Line drawings, black & white; 247 Line drawings, color 432
Kategóriák
Rövid leírás:
This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.
TöbbHosszú leírás:
This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding and decision-making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game that allows the reader to add their own code to see the effects their changes have.
Each chapter is split into two parts. The first part covers the necessary theory in a friendly, conversational manner, using visual examples and fictional game scenarios to give additional context. The second part is a coding tutorial in C
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1 Introduction
Chapter 2 Math
Chapter 3 Steering Behaviours
Chapter 4 Terrain Analysis
Chapter 5 Pathfinding
Chapter 6 Decision-Making
Chapter 7 Fuzzy Logic
Chapter 8 Chess AI
Chapter 9 Genetic Algorithms
Chapter 10 Neural Networks
Több