Artificial Intelligence in Games
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032305950
ISBN10:1032305959
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:310 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:675 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 348 Illustrations, color; 101 Line drawings, black & white; 247 Line drawings, color
0
Témakör:

Artificial Intelligence in Games

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 130.00
Becsült forint ár:
62 790 Ft (59 800 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

56 511 (53 820 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 6 279 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
Rövid leírás:

This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.

Hosszú leírás:

This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding and decision-making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game that allows the reader to add their own code to see the effects their changes have.


Each chapter is split into two parts. The first part covers the necessary theory in a friendly, conversational manner, using visual examples and fictional game scenarios to give additional context. The second part is a coding tutorial in C

Tartalomjegyzék:

Chapter 1 Introduction


Chapter 2 Math


Chapter 3 Steering Behaviours


Chapter 4 Terrain Analysis


Chapter 5 Pathfinding


Chapter 6 Decision
-Making


Chapter 7 Fuzzy Logic


Chapter 8 Chess AI


Chapter 9 Genetic Algorithms


Chapter 10 Neural Networks