• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Artificial Intelligence in Games

    Artificial Intelligence in Games by Roberts, Paul;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 125.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        63 262 Ft (60 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 326 Ft off)
      • Discounted price 56 936 Ft (54 225 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding and decision-making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game that allows the reader to add their own code to see the effects their changes have.


    Each chapter is split into two parts. The first part covers the necessary theory in a friendly, conversational manner, using visual examples and fictional game scenarios to give additional context. The second part is a coding tutorial in C

    Több

    Tartalomjegyzék:


    Chapter 1 Introduction


    Chapter 2 Math


    Chapter 3 Steering Behaviours


    Chapter 4 Terrain Analysis


    Chapter 5 Pathfinding


    Chapter 6 Decision-Making


    Chapter 7 Fuzzy Logic


    Chapter 8 Chess AI


    Chapter 9 Genetic Algorithms


    Chapter 10 Neural Networks

    Több