• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction

    Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction by Llopis-García, Reyes;

    Sorozatcím: Elements in Cognitive Linguistics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)

    8 599 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2024. február 29.

    • ISBN 9781009124317
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem112 oldal
    • Méret 229x151x7 mm
    • Súly 180 g
    • Nyelv angol
    • 533

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element discusses Cognitive Linguistics and L2 instruction, with best practices for material creation and empirical research design.

    Több

    Hosszú leírás:

    Both applied cognitive linguistics (ACL) researchers and linguists, and language instructors and professionals looking for a comprehensive and innovative access to ACL from the direct point of view of applied L2 Pedagogy, will find this Element to be of interest. There is great demand for quality teaching materials, a need for guidance on how to design them and which technology tools are of value. This Element takes a theoretical approach to that design while offering direct examples and tips for practitioners and researchers. Questions about empirical studies are explored, probing prominent empirical research, and the author provides promising evidence to support their recommendations on assetment-task design for future research. Linguists, researchers, linguistics students, graduate academic programs, and teachers of L2 languages alike will find value in this Element.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction; 1. L2 language teaching vs. the linguistics of L2; 2. The realized potential of applied cognitive linguistics and L2 instruction; 3. Methodological aspects and resources; 4. Cognitive pedagogical design; 5. Cognitive empirical design; 6. Conclusions; References.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction

    Improving Intelligence Analysis in Policing

    Kirby, Stuart; Keay, Scott;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction

    Hypoglycemic effect of red algae in diabetic animals: More than life

    Ytalo Gomes da Silva, Jose; Holanda, Marcelo; Izabel Guedes, Maria;

    14 889 Ft

    14 145 Ft

    20% %kedvezmény
    Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction

    Implementing Climate Change Policy: From Engagement to Enforcement?

    Quirico, Ottavio; F. Baber, Walter; A. Adams, Michael

    75 438 Ft

    60 351 Ft

    next