Agritourism Marketing in Africa
Exploring Digital and Social Media Strategy
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 181.89
-
75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 438 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. április 19.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031786815
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem323 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXVII, 323 p. 9 illus., 6 illus. in color. Illustrations, black & white 655
Kategóriák
Hosszú leírás:
This edited volume takes a multi-faceted approach, giving readers insights into the role of digital and social media marketing in the agritourism industry in Africa. Each chapter provides some theoretical, policy and practical implications for policy makers, educational practitioners, students and business communities on how agritourism’s digital and social media marketing strategies could be of benefit to them. It considers macro, micro and firm-level analyses relating to how agritourism digital and social media marketing could be harnessed to fuel tourism corporate brands development in under-researched African contexts. Its empirical case studies provide scientific evidence-based approaches that inform understanding on the contribution of these antecedents to the realisation of tourism corporate brands development. The book balances theory and experimentation, providing a thorough explication of the tools and techniques of agritourism digital and social media marketing, marketing, corporate communications and corporate reputation management relevant to the tourism and agricultural organisations in the African continent in particular, and the globe at large. As we reach the point of no return in our destruction of the planet, we need to look at global solutions to ‘reverse the traditional thinking’ (by applying frugal transformative futuristic solutions) of putting economy before green ecological balance and instead look to new ways of changing our appetite for wealth to fit within the ecological cycles which naturally exist.
TöbbTartalomjegyzék:
Potentials and Challenges of Social Media Marketing Among Agritourism Operators in Nyanyadzi.- Adoption of Agritourism and Technology as a Strategy for Enhancing Sustainable Development of Developing Countries.- Ethical Considerations in the Social Media Marketing of Agritourism in a Pandemic World.- Digital Technologies for Sustainable Agritourism and Human Development in Zimbabwe.- Re-branding African Continent Through Agritourism. A Case of Sustainable Agriculture in Zimbabwe.- A Broad Conceptualization of Social Change: An Examination of How Mobile Phone Technology Usage in Africa is Making Agritourism Possible.- ICTs and Their Influence on Agritourism.- Agritourism Through Digital and Social Media Marketing: Rebranding in Africa.- Internet of Things (IoT) for Sustainable Agritourism and Human Development in Africa.- Using Social Media Marketing Strategy to Solve Agritourism Business Challenges post-COVID-19 Pandemic.- Digital Technologies and Sustainable Agritourism in Nigeria: Reflections, Challenges and Responses for Decent Employment.- Exploring How Disruptive Technological Innovation Can Positively Impact Tourism in Zimbabwe.- Artificial Intelligence and Sustainable Agritourism for Human Development in Africa.- Agritourism Digital and Social Media Marketing in Africa.
Több
Merenstein & Gardner's Handbook of Neonatal Intensive Care: An Interprofessional Approach
41 056 Ft
32 845 Ft