Advances in Tourism, Technology and Smart Systems
Proceedings of ICOTTS 2019
Sorozatcím: Smart Innovation, Systems and Technologies; 171;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 320.99
-
133 130 Ft (126 791 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 26 626 Ft off)
- Kedvezményes ár 106 504 Ft (101 433 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
133 130 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2019. november 26.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811520235
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem714 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1593 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 714 p. 1 illus. Illustrations, black & white 7
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book features a collection of high-quality research papers presented at the International Conference on Tourism, Technology & Systems (ICOTTS 2019), held at the Universidad Abierta Interamericana, in Buenos Aires, Argentina, from 5th to 7th December 2019. It covers the areas technology in tourism and the tourist experience, generations and technology in tourism, digital marketing applied to tourism and travel, mobile technologies applied to sustainable tourism, information technologies in tourism, digital transformation of tourism business, e-tourism and tourism 2.0, big data and management for travel and tourism, geotagging and tourist mobility, smart destinations, robotics in tourism, and information systems and technologies.
TöbbTartalomjegyzék:
Naturalistic analysis of urban tourist-pedestrians’ spatial cognition.- Extracting Feeling from Food Colour.- Social Media Influence: A Comprehensive Review in General and in Tourism Domain.- Using Data Analytics to understand visitors online search interests: the case of Côa Museum.- Cultural and Creative Tourism: using Google Arts & Culture platform to promote a small city in the North of Portugal.- Smart experiences in tourism.- An Importance-Performance Matrix Analysis of the Factors Influencing US Tourists to Use Airbnb.- Most Important Contents in Travel Blogs: A Perspective from Brazilian Tourists.- Virtual accessibility on digital business websites and tourist distribution.- Infoaccessibility on the websites of inbound markets of Portugal destination.- The feedback channels in a DMO: Case study in Porto and North Tourism Association.- Innovative Destination Branding: “Porto.”.- Web Accessibility in the Tourism Sector: an analysis of the most used Websites in Portugal.
Több
Explorers' Sketchbooks: The Art of Discovery & Adventure
14 308 Ft
12 162 Ft