• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Advances in Social Media Analysis
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2016. október 9.
    • Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover

    • ISBN 9783319356181
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783319184579
    • Terjedelem151 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 2526 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VII, 151 p. 29 illus. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This volume presents a collection of carefully selected contributions in the area of social media analysis.
    Each chapter opens up a number of research directions that have the potential to be taken on further in this rapidly growing area of research.
    The chapters are diverse enough to serve a number of directions of research with Sentiment Analysis as the dominant topic in the book.
    The authors have provided a broad range of research achievements from multimodal sentiment identification to emotion detection in a Chinese microblogging website.
    The book will be useful to research students, academics and practitioners in the area of social media analysis.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Case-Studies in Mining User-Generated Reviews for Recommendation.- Mining Newsworthy Topics from Social Media.- Sentiment Analysis Using Supervised Learning with Domain-Adaptation and Sentence-Based Analysis.- Pattern-based Emotion Classification on Social Media.- Entity-based Opinion Mining from Text and Multimedia.- Predicting Emotion Labels for Chinese Microblog Texts.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Advances in Social Media Analysis

    Advances in Social Media Analysis

    Gaber, Mohamed Medhat; Cocea, Mihaela; Wiratunga, Nirmalie; Goker, Ayse

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    20% %kedvezmény
    Advances in Social Media Analysis

    Spaces in Late Antiquity: Cultural, Theological and Archaeological Perspectives

    Day, Juliette; Hakola, Raimo; Kahlos, Maijastina;(ed.)

    20 538 Ft

    16 430 Ft

    Advances in Social Media Analysis

    Live Wise Devotions for Men: 180 Readings

    Compiled by Barbour Staff

    4 569 Ft

    4 203 Ft

    Advances in Social Media Analysis

    Lohnsteuertabellen 2013

    Atzmüller, Martin; Baumgartner, Daniela; Kufner, Karin;

    15 735 Ft

    Advances in Social Media Analysis

    Life: The Orignal Picture Puzzle

    The Editors of Life, Adams, Mark(ed.)

    3 865 Ft

    3 556 Ft

    next