Ad Worlds
Brands, Media, Audiences
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
11 938 Ft (11 370 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 388 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 551 Ft (9 096 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 938 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 1998. október 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780340700075
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 234x157x13 mm
- Súly 376 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Ad
Worlds is a readable introduction to the ways ads are produced,
transmitted and interpreted, drawing on work in cultural studies,
discourse analysis and marketing.
Hosszú leírás:
Our world is defined by advertisements. They make us smoke, drink, lose
weight, buy things we do not need. Of course we see through them - or so
we say. So how do advertisments work in today's culture?
Ad
Worlds is a readable introduction to the ways ads are produced,
transmitted and interpreted, drawing on work in cultural studies,
discourse analysis and marketing. It argues that advertising is not
monolithic, and illustrates the complex and unpredictable effects of ads
as they travel through different worlds - the client's, the agency's,
and the medium's - before ultimately reaching ours. Challenging the
view of advertising as an homogenous and all-powerful institution, Greg
Myers focuses on the interactions that shape an ad, its circulation, and
the responses to it. With each chapter centred on an analysis of a
memorable commercial, the book reveals the author's genuine enjoyment of
ads, their ingenuity and excitement.