• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Ad Worlds: Brands, Media, Audiences

    Ad Worlds by Myers, Greg;

    Brands, Media, Audiences

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 24.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 938 Ft (11 370 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 388 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 551 Ft (9 096 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    11 938 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Ad
    Worlds
    is a readable introduction to the ways ads are produced,
    transmitted and interpreted, drawing on work in cultural studies,
    discourse analysis and marketing.

    Több

    Hosszú leírás:

    Our world is defined by advertisements. They make us smoke, drink, lose
    weight, buy things we do not need. Of course we see through them - or so
    we say. So how do advertisments work in today's culture?



    Ad
    Worlds
    is a readable introduction to the ways ads are produced,
    transmitted and interpreted, drawing on work in cultural studies,
    discourse analysis and marketing. It argues that advertising is not
    monolithic, and illustrates the complex and unpredictable effects of ads
    as they travel through different worlds - the client's, the agency's,
    and the medium's - before ultimately reaching ours. Challenging the
    view of advertising as an homogenous and all-powerful institution, Greg
    Myers focuses on the interactions that shape an ad, its circulation, and
    the responses to it. With each chapter centred on an analysis of a
    memorable commercial, the book reveals the author's genuine enjoyment of
    ads, their ingenuity and excitement.

    Több