A Narrative Approach to Social Media Mourning
Small Stories and Affective Positioning
Sorozatcím: Routledge Research in Narrative, Interaction, and Discourse;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 42.99
-
20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 538 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2022. április 29.
- ISBN 9780367520663
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 322 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 12 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 11 Line drawings, black & white; 11 Tables, black & white 258
Kategóriák
Rövid leírás:
This book takes a narrative approach to investigate how social media are reconfiguring dying, death, and mourning, presenting an empirical framework for analyzing these small stories as practices of sharing which become associated with specific modes of affective positioning.
TöbbHosszú leírás:
This book investigates how social media are reconfiguring dying, death, and mourning. Taking a narrative approach, it argues that dying, death, and mourning are shared online as small stories of the moment, which are organized around transgressive moments and events with motivational, participatory, or connective scope. Through the different case studies discussed, this book presents an empirical framework for analyzing small stories of dying, death and mourning as practices of sharing which become associated with specific modes of affective positioning, i.e. modulations of different degrees of distance or proximity to the death event and the dead, the networked audience(s), and the affective self. The book calls for the study of affect as integral to narrative activity and opens up broader questions about how stories and emotion are mobilized in digital cultures for accruing audiences, value (social or economic), and visibility. It will be of interest to researchers in narrative analysis, the anthropology and sociology of emotion, digital communication, media and cultural studies, and (digital) death and dying.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Histories of Mourning 3. A Small Stories Approach to Social Media Mourning 4. Small Stories of Illness and Dying on YouTube 5. Small Stories of Everyday Mourning on Facebook 6. Small Stories of Ecstatic Mourning on Twitter 7. Visual Small Stories of Mourning on Twitter 8. Small Stories of Mourning and Affective Positioning
Több
The Poetical Works of Jo. Cunningham. with the Life of the Author.
9 057 Ft
8 333 Ft