A History of British Publishing
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
18 627 Ft (17 740 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 725 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 902 Ft (14 192 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 627 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, New edition
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2005. október 21.
- ISBN 9780415302265
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem280 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 430 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Specially designed for publishing and book history courses, this fully revised, restructured and updated edition of a classic text is the only one to provide an overall history of publishing in Britain and of the areas affecting and affected by it.
TöbbHosszú leírás:
Thoroughly revised, restructured and updated, A History of British Publishing covers six centuries of publishing in Britain from before the invention of the printing press, to the electronic era of today.
John Feather places Britain and her industries in an international marketplace and examines just how ‘British’, British publishing really is. Considering not only the publishing industry itself, but also the areas affecting, and affected by it, Feather traces the history of publishing books in Britain and examines:
- education
- politics
- technology
- law
- religion
- custom
- class
- finance, production and distribution
- the onslaught of global corporations.
Specifically designed for publishing and book history courses, this is the only book to give an overall history of British publishing, and will be an invaluable resource for all students of this fascinating subject.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1: The Early Modern Book Trade 1. Literacy, Print and Culture in Early Modern England 2. The Development of the Book Trade 3. The Book Trade and the State 4. The Market for Books Part 2: Publishing in the Industrial Age 5. The First Publishers 6. The Book Trade and the Industrial Revolution 7. Publishing in a Free Trade Economy 8. The Diffusion of Knowledge 9. The Age of the Novel 10. Authors and Publishers Part 3: The Publishing Industry in the Twentieth Century 1. The First of the Mass Media 12. The Publishing Industry 13. Paperback Publishing 14. Publishing for the Empire 15. The Trade in War and Peace 16. New Competitors 17. The Second Industrial Revolution 18. British Publishing in a Global Economy
Több
Systems Prospects: The Next Ten Years of Systems Research
35 481 Ft
32 643 Ft