• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Webseiten-Gestaltung: Erfolgsfaktoren und Kontrolle. A bis Z der Gestaltung. Erfolg der Webseiten messen und kontrollieren. Inkl. Beiträgen führender Experten für Online-Marketing, Praxisbeispielen, empirischer Studie, Fallstudien und praxisorientierten Checklisten

    Webseiten-Gestaltung by Wünschmann, Stefan; Schwarz, Uta; Müller, Stefan;

    Erfolgsfaktoren und Kontrolle. A bis Z der Gestaltung. Erfolg der Webseiten messen und kontrollieren. Inkl. Beiträgen führender Experten für Online-Marketing, Praxisbeispielen, empirischer Studie, Fallstudien und praxisorientierten Checklisten

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 29.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 421 Ft (11 830 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 621 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 800 Ft (11 239 Ft + 5% áfa)

    12 421 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MITP-Verlag
    • Megjelenés dátuma 2008. november 10.

    • ISBN 9783826659126
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem384 oldal
    • Súly 643 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk m. Abb.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Nach einer kurzen Einführung in die Grundlagen der Webseitengestaltung werden die zentralen Erfolgsfaktoren Design, Struktur, Informationswert, Funktionalität und Unterhaltungswert vorgestellt, mit Befunden einer eigens für dieses Buch erhobenen empirischen Studie untermauert und in Gestaltungsempfehlungen überführt. Zudem stellen die Autoren mit dem Website-Monitor ein Messinstrument vor, mit dem sich Webseiten umfassend bewerten lassen. Der letzte Teil des Buches widmet sich schließlich der Wirkungsweise verschiedener Gestaltungselemente von Webseiten (z.B. Online-Produktkonfiguratoren, Onlineshops, AdGames). Hierfür konnten renommierte Vertreter der Internet- und Marketingforschung als Autoren gewonnen werden.

    Több