• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Verbände und soziale Medien - Basisdemokratischer Impuls für die interne Kommunikation?: Eine vergleichende Untersuchung deutscher Verbände

    Verbände und soziale Medien - Basisdemokratischer Impuls für die interne Kommunikation? by Siebenlist, Benedikt;

    Eine vergleichende Untersuchung deutscher Verbände

    Sorozatcím: Politikwissenschaft; 221;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 64.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 917 Ft (25 635 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 346 Ft off)
      • Kedvezményes ár 25 571 Ft (24 353 Ft + 5% áfa)

    26 917 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LIT Verlag
    • Megjelenés dátuma 2021. január 1.

    • ISBN 9783643148902
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem500 oldal
    • Méret 31x128x211 mm
    • Súly 730 g
    • Nyelv német
    • 125

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Diese Arbeit leistet einen Beitrag zur Schließung von in der Verbändeforschung existenten Desideraten im Bereich Verbandskommunikation. In der Pilotstudie wird der Einsatz von Facebook und Twitter in Landesverbänden untersucht. Den Ausgangspunkt bilden für die Forschungsfrage adaptierte Klassiker der Verbände- und Kommunikationstheorie. Neben einer aktuellen, inhaltsanalytischen sowie praxisnahen Bestandsaufnahme liefert die Arbeit einen Erklärungsansatz für die eindeutigen Befunde der Studie: Ein basisdemokratischer Impuls bleibt aus, Verbände agieren auf Social Media als Meinungsführer für ihre Mitglieder.

    Több