Using vocabulary in writing in a second language
Writing from sources
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 79.00
-
32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 765 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2011. január 1.
- Kötetek száma .
- ISBN 9783844331004
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 220x150x16 mm
- Súly 419 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Why is vocabulary important to second language writers? For Sandy, a Chinese undergraduate student writing in English, vocabulary is absolutely essential. She says, "Vocabulary is very important, if you not [sic] got numerous vocabulary when writing. I just think how to' if I want to explain that word. What is the exactly word in English? How to say that? That is the important thing. Second thing is have I got the right word or not?" Why might second language writers avoid using particular words in their essay and report writing? What aspects of word knowledge are important for second language writers? What effect does background knowledge of a topic have on vocabulary use? Should teachers instruct students to use unknown or partially known words in their writing? What effect does vocabulary in a source text have on a student's use of words in writing? How might the views of English for Academic Purposes (EAP) teachers and students differ on reading and writing tasks? This book addresses these questions and discusses theoretical, methodological, and pedagogical implications of this research for EAP teachers, learners, and materials designers.
Több