Transient Thermoelastic Analysis of Friction Clutch Using FEM
Analysis of the temperature field and contact pressure
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.90
-
22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 769 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2013. január 1.
- ISBN 9783659502590
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem120 oldal
- Méret 220x150x6 mm
- Súly 176 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The high thermal stresses generated at the contacting surfaces of single-clutch system (pressure plate, clutch disc and flywheel) due to the frictional heating during the slipping, This thermal stresses are consider one of the main reasons of clutch failure for contact surfaces. A finite element technique has been used to study the transient thermoelastic phenomena of a dry clutch system (single and multi-discs systems). The effect of sliding speed, thickness of friction material and the boundary conditions on contact pressure distribution, temperature field and heat flux generated along the frictional surfaces is investigated. Analysis has been completed using two dimensional axisymmetric model to simulate the clutch system.
Több