Trade Wins or Trade Wars
The Perceptions and Knowledge in the Free Trade Debate
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 69.54
-
28 841 Ft (27 468 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 768 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 073 Ft (21 974 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 841 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2021. július 11.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030769963
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem173 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 383 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 173 p. 25 illus. Illustrations, black & white 178
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book tackles the disconnect between social perceptions and expert knowledge regarding trade policy decisions. Using a Polish language internet database, the authors shed light on areas that need to be addressed when considering the adoption of particular trade policies by applying content and statistical analysis to produce an easy to deploy measure of populism in digital media, the “Media Populism Ratio”. Defining a mismatch between social perception and expert knowledge may contribute to a better understanding of the controversies on free trade, as well as properly defining possible sources of populism and social conflicts – therefore also revealing some potential weaknesses in the trade policy implementation level which are at times neglected or underestimated. The book will be relevant to students and researchers interested in economic policy, economic narratives and cultural economics.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: Free trade or trade wins: retrospective worldview.- Chapter 3: Free trade or trade wars: controversies, political interests and narratives.- Chapter 4: Globalization and international trade in the eyes of the polish society.- Chapter 5: Academic expert knowledge on free trade.- Chapter 6: Online free trade discourse: expert knowledge and attitudes.- Chapter 7: Sentiment and emotions in the popular FTA discourse.- Chapter 8: Media and populism.
Több
Sinai & Rotes Meer
6 594 Ft
6 264 Ft