Tourism Innovation in Spain and Portugal
New Trends and Developments
Sorozatcím: Tourism, Hospitality & Event Management;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. október 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030807351
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030807320
- Terjedelem187 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 314 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XII, 187 p. 19 illus. Illustrations, black & white 300
Kategóriák
Hosszú leírás:
Tourism is one of the sectors that have undergone substantial change for several decades and in particular due to the restrictions and change in national and international policies since the beginning of the COVID-19 pandemic. This book focuses on how tourism has been innovative, especially in light of these changes, by providing new and novel ways of introducing change into the marketplace. The book focuses on Spain and Portugal, thereby offering an interesting perspective as to how the Iberian Peninsula has adapted based on the new market conditions. This book is the first to focus specifically on these countries and offers an economic geography perspective on tourism innovation. This will provide useful and practical information about how a region has hurt but also thrived in times of global turmoil.
TöbbTartalomjegyzék:
Tourism Innovation: A Spanish and Portuguese Perspective.- A Real or (Only) Aesthetic Narrative: An Approach to CSR Online Communications from Portuguese Hotels.- Cooperation Networks in Tourism and Hospitality: An Analysis Applied to Health and Wellness Tourism Product in Portugal.- A Perspective of Competitiveness and Tourist Innovation in the Hotel Sector of Madeira Island.- Innovation on Research Methods: Geotagged Photos as a Proxy Tool to Map Heritage and Cultural Ecosystem Services Hotspots.- Green-Sphere Circular Experiences and Well-Being Along the Road: Portugal from North to South.- Determining Factors in the Choice of Apartments in Portugal: A Confirmatory Factor Analysis.- Hospitality in Holiday Rentals: Guest Satisfaction.- Surfing the Innovation Waves: Surf Tourism in Portugal.- Exploring the Impacts of Innovation on the Business Efficiency of Small- and Medium-Sized Hotel Enterprises: Empirical Evidence from Spain.
Több
Amar Kanwar: Evidence
10 510 Ft
8 934 Ft