• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Values of Public Service Media in the Internet Society

    The Values of Public Service Media in the Internet Society by Túñez-López, Miguel; Campos-Freire, Francisco; Rodríguez-Castro, Marta;

    Sorozatcím: Palgrave Global Media Policy and Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2021. március 17.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030564650
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem335 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 606 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIX, 335 p. 11 illus. Illustrations, black & white
    • 176

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides a global overview of the challenges and opportunities faced by Public Service Media (PSM) organizations, including the increasing power of digital platforms, changing consumption habits, and reforms on funding models. In order to survive in the new, transforming media ecosystem, PSM organizations need to retain their core values whilst also embracing new values stemming from society’s increasingly complex communication needs and value systems. The contributions of 40 authors from three continents are grouped into three areas in which PSM organizations can create value: innovation, governance and relation to the market, and democratic reinforcement. The book illustrates how PSM can create value for different stakeholders, in different contexts, and through different methods. Contributing to a better understanding of the role of PSM in current media systems, PSM is shown as a key agent for the development of the public sphere and democratic societies.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction. The Value(s) of Public Service Media in the Internet Society.- 2. What have we learned about Public Service Broadcasting in the world? Main research topics and suggestions for the future.- 3. Public Service Media (PSM) in the age of platformization of culture and society.- 4. Can automated strategies work for PSM in a network society? Engaging digital intermediation for informed citizenry.- 5. Are Public Service Media Necessary in the Transmedia Era?.- 6. Public Service Media and Blockchain Technology. First Thoughts.- 7. Analysis of the quality of the websites of regional public television networks in the European Union. Comparative study between Spain, Germany and Belgium.- 8. The governance of public service media for the Internet society.- 9. Canadian Communication Policies in the Post-Netflix Era.- 10. Public Service Media Interventions: risk and the market.- 11. Media and the Internet Access Providers inan era of convergence .- 12. Media Capture and Its Contexts: Developing a Comparative Framework for Public Service Media.- 13. The challenge of Media and Information Literacy for Public Media Services.- 14. Electoral debates in television and democratic quality: value indicators.- 15. Trends on the relationship between Public Service Media organizations and their audiences.- 16. State media and digital citizenship in Latin America: Is there a place for the weak?.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    The Values of Public Service Media in the Internet Society

    The Values of Public Service Media in the Internet Society

    Túñez-López, Miguel; Campos-Freire, Francisco; Rodríguez-Castro, Marta

    57 687 Ft

    46 150 Ft

    20% %kedvezmény
    The Values of Public Service Media in the Internet Society

    Policy Issues in Genetically Modified Crops: A Global Perspective

    Singh, Pardeep; Borthakur, Anwesha; Singh, Aditya Abha;

    72 581 Ft

    58 065 Ft

    20% %kedvezmény
    The Values of Public Service Media in the Internet Society

    Structural Modeling of Metamaterials

    Erofeev, Vladimir I.; Pavlov, Igor S.

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    The Values of Public Service Media in the Internet Society

    Working Papers Volume 1, chapters 1-12 for use with Fundamental Accounting Principles

    Larson, Kermit D.; Wild, John J; Chiappetta, Barbara;

    17 194 Ft

    15 474 Ft

    next