• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Social Design Reader

    The Social Design Reader by Resnick, Elizabeth;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 29.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 327 Ft (13 645 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 865 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 462 Ft (10 916 Ft + 5% áfa)

    14 327 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Visual Arts
    • Megjelenés dátuma 2019. július 11.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781350026056
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem496 oldal
    • Méret 244x190x24 mm
    • Súly 1060 g
    • Nyelv angol
    • 40

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The Social Design Reader explores the ways in which design can be a catalyst for social change. Bringing together key texts of the last fifty years, editor Elizabeth Resnick traces the emergence of the notion of socially responsible design. This volume represents the authentic voices of the thinkers, writers and designers who are helping to build a 'canon' of informed literature which documents the development of the discipline.

    The Social Design Reader is divided into three parts. Section 1: Making a Stand includes an introduction to the term 'social design' and features papers which explore its historical underpinnings. Section 2: Creating the Future documents the emergence of social design as a concept, as a nascent field of study, and subsequently as a rapidly developing professional discipline, and Section 3: A Sea Change is made up of papers acknowledging social design as a firmly established practice.

    Contextualising section introductions are provided to aid readers in understanding the original source material, while summary boxes clearly articulate how each text fits with the larger milieu of social design theory, methods, and practice.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    - Preface / Elizabeth Resnick, Massachusetts College of Art and Design, USA

    Section 1: Making a Stand: A New Social Agenda for Design
    - Introduction - Elizabeth Resnick, Massachusetts College of Art and Design, USA
    - Is Social Design A Thing? - Cameron Tonkinwise, University of Technology Sydney, Australia
    - Social Design: From Utopia to the Good Society - Victor Margolin, University of Illinois at Chicago, USA
    - Emigr

    Több