The Management of Part-time employees in the restaurant industry
A case study of the UK restaurant sector
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 79.00
-
32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 765 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Dictus Publishing
- Megjelenés dátuma 2011. január 1.
- Kötetek száma .
- ISBN 9783844393651
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem380 oldal
- Méret 220x150x19 mm
- Súly 520 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The UK restaurant sector employs a significant number of part-time employees, some of whom are experienced, but many of whom are not. Notwithstanding this they tend to perform the same work tasks and hold the same responsibilities as full-time employees. However, restaurant managers often treat part-time employees inappropriately with regard to recruitment and selection, induction and training, development, retention and turnover. As a result, part-time employees may develop negative job attitudes and behaviours, e.g. higher staff turnover, lower level of commitment and less willingness to contribute to the organisation than their full-time counterparts. Such attitudes and behaviours affect service quality and customer satisfaction as most customers do not know or even care whether an employee is full-time or part-time. They are only looking for appropriate standard of service quality. This study investigates the management of part-time employees in the restaurant industry using the UK restaurant sector as a case study.
Több
Keys for Living: Time Management
6 636 Ft
6 105 Ft