The Law of Public Communication
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 13
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 1.
- ISBN 9781032688534
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem554 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 1288 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 36 Illustrations, black & white; 24 Halftones, black & white; 12 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white 575
Kategóriák
Rövid leírás:
This thoroughly updated classic textbook provides an overview of communication and media law, including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, public relations practitioners, photographers, bloggers, and other public communicators.
TöbbHosszú leírás:
This thoroughly updated classic textbook provides an overview of communication and media law, including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, public relations practitioners, photographers, bloggers and other public communicators.
By outlining statutes and cases in an accessible manner, even to students studying law for the first time, the authors ensure that readers acquire a firm grasp of the legal issues affecting the media. The book examines legal topics such as libel, privacy, intellectual property, obscenity and access to information, considering the development and current standing of relevant laws and important cases. It examines how these laws affect public, political and commercial communication. The 13th edition covers contemporary U.S. Supreme Court cases, including the true threats case Counterman v. Colorado, the Andy Warhol fair use case and the Jack Daniel's trademark parody case. It also presents the Biden administration's revision of policy on the use of subpoenas and search warrants to uncover reporters' confidential sources along with the gag orders imposed by courts handling criminal and civil trials in which Donald Trump is a defendant. Further cases explored include the attacks by legislatures against the LGBTQ community, exemplified by a Tennessee law banning drag performances, and the emerging issues presented by artificial intelligence and the content moderation policies of social media platforms.
The Law of Public Communication is an ideal core textbook for undergraduate and graduate courses in communication law and mass media law.
A test bank for instructors is available at www.routledge.com/9781032676388
TöbbTartalomjegyzék:
1. Public Communication and the Law 2. The First Admendment 3. Methods of Control 4. Libel 5. Privacy 6. Intellectual Property 7. Political Speech 8. Commercial Speech 9. Obscenity and Indecency 10. The Media and the Judiciary 11. Protection of News Sources, Notes and Recordings 12. Access to Information
Több
The Ways of a King: Legal and Political Ideas in the Bible
57 330 Ft
51 597 Ft
What Every Library Director Should Know
21 976 Ft
20 218 Ft