The Law of Public Communication
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 100.00
-
47 775 Ft (45 500 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 555 Ft off)
- Kedvezményes ár 38 220 Ft (36 400 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
47 775 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 13
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 1.
- ISBN 9781032676388
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem554 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 1140 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 36 Illustrations, black & white; 24 Halftones, black & white; 12 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white 583
Kategóriák
Rövid leírás:
This thoroughly updated classic textbook provides an overview of communication and media law, including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, public relations practitioners, photographers, bloggers, and other public communicators.
TöbbHosszú leírás:
This thoroughly updated classic textbook provides an overview of communication and media law, including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, public relations practitioners, photographers, bloggers and other public communicators.
By outlining statutes and cases in an accessible manner, even to students studying law for the first time, the authors ensure that readers acquire a firm grasp of the legal issues affecting the media. The book examines legal topics such as libel, privacy, intellectual property, obscenity and access to information, considering the development and current standing of relevant laws and important cases. It examines how these laws affect public, political and commercial communication. The 13th edition covers contemporary U.S. Supreme Court cases, including the true threats case Counterman v. Colorado, the Andy Warhol fair use case and the Jack Daniel's trademark parody case. It also presents the Biden administration's revision of policy on the use of subpoenas and search warrants to uncover reporters' confidential sources along with the gag orders imposed by courts handling criminal and civil trials in which Donald Trump is a defendant. Further cases explored include the attacks by legislatures against the LGBTQ community, exemplified by a Tennessee law banning drag performances, and the emerging issues presented by artificial intelligence and the content moderation policies of social media platforms.
The Law of Public Communication is an ideal core textbook for undergraduate and graduate courses in communication law and mass media law.
A test bank for instructors is available at www.routledge.com/9781032676388
TöbbTartalomjegyzék:
1. Public Communication and the Law 2. The First Admendment 3. Methods of Control 4. Libel 5. Privacy 6. Intellectual Property 7. Political Speech 8. Commercial Speech 9. Obscenity and Indecency 10. The Media and the Judiciary 11. Protection of News Sources, Notes and Recordings 12. Access to Information
Több