• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Law of Public Communication

    The Law of Public Communication by Lee, William E.; Stewart, Daxton R.; Peters, Jonathan;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 91.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        43 948 Ft (41 855 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 395 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 553 Ft (37 670 Ft + 5% áfa)

    43 948 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 12
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. augusztus 1.

    • ISBN 9781032193120
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem604 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Súly 1093 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 35 Illustrations, black & white; 24 Halftones, black & white; 11 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The twelfth edition of this classic textbook provides an overview of communication and media law including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, PR practitioners, photographers, bloggers, and other public communicators.

    Több

    Hosszú leírás:

    The twelfth edition of this classic textbook provides an overview of communication and media law including the most current legal developments. It explains laws affecting the daily work of writers, broadcasters, public relations practitioners, photographers, bloggers and other public communicators.


    By providing statutes and cases in an accessible manner, even to students studying law for the first time, the authors ensure that students acquire a firm grasp of the legal issues affecting the media. The book examines legal topics such as libel, privacy, intellectual property, obscenity and access to information, considering the development and current standing of relevant laws and important cases. It examines how these laws affect public, political and commercial communication. The twelfth edition discusses hot topics such as proposals to modify Section 230 of the Communications Decency Act, net neutrality legislation, participant monitoring, the "actual malice" standard for litigation against journalists and the Julian Assange Espionage Act prosecution. It also explores social media issues, such as whether social media use by public officials constitutes a public forum, liability for defamation and the operation of Facebook?s Oversight Board.


    The Law of Public Communication is an ideal core textbook for undergraduate and graduate courses in communication law and mass media law.


    Online resources include a test bank and PowerPoint slides.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Public Communication and the Law 2. The First Amendment 3. Methods of Control 4. Libel 5. Privacy 6. Intellectual Property 7. Political Speech 8. Commercial Speech 9. Obscenity and Indecency 10. The Media and the Judiciary 11. Protection of News Sources, Notes and Recordings 12. Access to Information

    Több